Kraj

Interactive Solutions/Saatchi & Saatchi z kampanią dla Lexusa w Azji

Za egzekucję kampanii odpowiedzialne było partnerstwo Interactive Solutions/Saatchi & Saatchi Singapore oraz lokalne agencje: mediowa - Performics, i hostingowa - Convertium.

Interactive Solutions/Saatchi & Saatchi z kampanią dla Lexusa w Azji
Interactive Solutions/Saatchi & Saatchi zrealizowało kampanię dla marli Lexus w regionie Azji i Pacyfiku. Wizerunkowa kampania “A new definition of Luxury” jest kolejnym zintegrowanym projektem zrealizowanym dla tego klienta.

Polski oddział agencji rozpoczął współpracę z Saatchi & Saatchi Singapore jeszcze w 2015 r. Zespoły pracowały wspólnie nad kampanią relaunchu modelu Lexus ES na wszystkich płaszczyznach w ramach tzw. złożonego consumer journey.

Kampania “A new definition of Luxury” opierała się na zintegrowaniu kontentu wideo, strony WWW, iMediów oraz mediów społecznościowych. Za egzekucję kampanii odpowiedzialne było partnerstwo Interactive Solutions/Saatchi & Saatchi Singapore oraz lokalne agencje: mediowa – Performics, i hostingowa – Convertium.