Kraj

Kotlin z kampanią telewizyjną

Maspex kontynuuje wsparcie marki keczupu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTOPtAoDF9lQ%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Wystartowała telewizyjna kampania marki Kotlin z portfolio Maspeksu. Kampania emitowana jest w największych polskich stacjach telewizyjnych.
Trwa także świąteczna kampania Kotlina w internecie. Działaniom towarzyszy konkurs konsumencki.

W portalu Durszlak.pl z kolei odbywa się akcja dla blogerów kulinarnych, których Kotlin zachęca do dzielenia się swoimi przepisami. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil. Media zaplanował i zakupił dom Mindshare.