Kraj

Wystartowała kampania marki Artdeco [wideo]

Działania realizuje agencja VanLeif.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7ANtCaAAuFI%22%7D
Wystartowała kampania marki Artdeco promująca podkład Nude Foundation. Koncepcja kampanii pod hasłem “Minimal Make-Up” czerpie z trendu slow life. Ambasadorkami akcji zostały blogerki: Jessica Mercedes, Paula Jagodzińska oraz Pani Ekscelencja, które zdecydowały się na sesję zdjęciową nude, by mocniej podkreślić ideę minimal.

Na potrzeby kampanii powstała strona www.artdecopolska.pl, gdzie można obejrzeć wynik sesji zdjęciowej oraz wideo z backstage’a. W ramach kampanii konsumentki mają także okazję przetestować kosmetyk i pokazać swoje inspiracje stylem minimal.

Za koncepcję i realizację wszystkich elementów kampanii odpowiada agencja VanLeif.

Akcja potrwa do końca lipca 2016 r.