M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gillette przekonuje, że ojcowie są lepsi niż Google

( red. ) | 7 czerwca 2016, 06:00

Grey dla P&G z okazji Dnia Ojca.

Marka Gillette (P&G) wystartowała w Europie z kampanią na Dzień Ojca. Jej główny przekaz skierowany jest do nastoletnich chłopców i ma ich przekonać, że ojcowie "działają" lepiej niż internet. W kampanii wzięli udział Francuzi, Hiszpanie i Anglicy. Ojcowie opowiadają o swoich synach i skarżą się, że chłopcy częściej szukają odpowiedzi na nurtujące ich pytania w sieci. W tym celu marka prezentuje eksperyment: każe chłopcom robić jajecznicę, wiązać krawat, golić się i zagadywać dziewczyny najpierw z pomocą tutoriali w internecie, a później zaprasza do pomieszczeń ich ojców. Chłopcy zgodnie przyznają, że wskazówki od ojców są znacznie przydatniejsze, bo przekazane bezpośrednio i z czułością. Gillette namawia więc, żeby zamiast szukać odpowiedzi w internecie, zapytać ojca.
Za kreację spotu odpowiada agencja Grey.
Gillette ma obecnie 80 proc. rynku maszynek do golenia, z czego 62 proc. z nich sprzedaje w systemie offline.
W ramach działań Gillette przekaże również 50 tys. dolarów na potrzeby fundacji National Centre for Fathering, organizacji non profit, która koncentruje się na wzmacnianiu więzi między ojcami a synami. Za działania w ramach kampanii w social mediach odpowiada agencja Catalyst and Possible, a a działania PR - Ketchum. 

(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,