Kraj

Totalizator Sportowy reklamuje nową grę Super Szansa

Kampania autorstwa FCB Warsaw i ZOG-u, obejmująca TV, internet, radio i OOH, potrwa do końca czerwca.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjOjy7wIdHZE%22%7D
Totalizator Sportowy, państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych, wprowadza nową grę o nazwie Super Szansa. Aby móc wygrać 2 mln zł, trzeba za 2 zł aktywować numer Super Szansy znajdujący się na kuponie jednej z gier Totalizatora: Lotto, Multi Multi, Mini Lotto, Kaskady lub Ekstra Pensji.

Super Szansa to numer składający się z siedmiu cyfr, który pojawi się na kuponach każdej z wyżej wymienionych gier. W sumie jest siedem stopni wygranych: od 2 zł za trafienie ostatniej cyfry w numerze, do 2 mln zł za trafienie wszystkich siedmiu cyfr. Losowania nowej gry odbywają się dwa razy dziennie.

Jej wprowadzeniu towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, internecie, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej (OOH) oraz poprzez materiały w kolekturach i punktach sprzedaży. Potrwa do końca miesiąca. Kreację przygotowała agencja FCB Warsaw, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group (ZOG).