M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Stopklatka zwiększa przychody i zmniejsza straty

Maciej Burlikowski | 9 czerwca 2016, 06:00

W I kw. br. przychody ze sprzedaży wzrosły o 7 proc. Sprzedażą reklam kanału zajmie się Polsat Media.

Stopklatka SA w I kwartale br. uzyskała  6,05 mln zł przychodów ze sprzedaży, o 7 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2015 r. Spółka zmniejszyła swoją kwartalną stratę na działalności operacyjnej z 1,51 mln zł do 581 tys. zł, a stratę netto z 1,68 mln zł do 738 tys. zł.

Głównym przedmiotem działalności spółki jest nadawanie kanału telewizyjnego Stopklatka TV z filmami dostępnego w bezpłatnej naziemnej telewizji (MUX 1) od marca 2014 r.

Spółka poinformowała, że sprzedażą reklam w jej stacji zajmie się biuro reklamy Polsat Media.

Przychody w całym ub.r. wyniosły 25,7 mln zł (z czego 25 mln zł ze sprzedaży czasu reklamowego na antenie Stopklatki TV).

Właścicielem 41,14 proc. akcji Stopklatki jest Agora SA, kolejne 41,04 proc. należy do dystrybutora Kino Polska TV, a 14,88 proc. posiada inwestor Hakan Atlan.

Czytaj więcej na temat: , , , ,