Zagranica

Sklep stacjonarny Adidas dołącza do platformy Zalando

W Berlinie pierwszy stacjonarny sklep marki rozpoczyna pilotażową współpracę z międzynarodowym partnerem.

Platforma modowa Zalando rozpoczyna pilotażową współpracę z pierwszym międzynarodowym partnerem – marką Adidas. Dzięki integracji Adidas udostępni lokalny asortyment ze swojego sklepu w Berlinie przy Tauentzienstraße na platformie Zalando.
Taka decyzja jest kolejnym krokiem w rozwoju platformy modowej w kierunku integracji handlu offline z online. Biuro prasowe spółki tłumaczy, że dla konsumentów coraz bardziej istotna jest możliwość znalezienia na jednej platformie wszystkich elementów garderoby, niezależnie od miejsca, w jakim się znajdują. Jeśli pilotażowa współpraca okaże się sukcesem, Zalando będzie rozwijać swoją długofalową wizję stworzenia sieci marek i sklepów dla klientów w całej Europie.

Pilotażowa współpraca z Zalando ma również być ważnym krokiem w digitalizacji Grupy Adidas. Poprzez aplikację Zalando ZipCart, klienci w Berlinie mają możliwość sprawdzenia dostępnego asortymentu w sklepie stacjonarnym oraz łatwego zakupu wybranych produktów online. Zamówienia złożone do godziny 15 zostaną wysłane bezpośrednio ze sklepu jeszcze tego samego dnia między godziną 19 a 21. ZipCart oferuje produkty, które mogą być dostarczone tego samego dnia w Berlinie – wysłane bezpośrednio z Zalando, ze zintegrowanego sklepu Adidasa lub sklepu Bodycheck oferującego odzież sportową.