Kraj

Czy dojdzie do fuzji organizacji branży reklamy zewnętrznej?

Członkowie Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej upoważnili zarząd swojej organizacji do rozmów na temat jej połączenia z Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej. Podczas...

Członkowie Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej upoważnili zarząd swojej organizacji do rozmów na temat jej połączenia z Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej. Podczas ostatniego walnego zebrania SRZ wskazano na główne problemy, związane z funkcjonowaniem reprezentacji branżowych, chroniczny brak pieniędzy oraz brak aktywności jej członków. Konsekwencją takiego stanu rzeczy jest niemożność podejmowania efektywnych działań na rzecz całej branży i reprezentowania jej wspólnych interesów. Ponadto w sytuacji, kiedy na rynku tego medium przebiega intensywny proces konsolidacji własnościowej, w naturalny sposób organizacje branżowe tracą coraz więcej członków, których składki są głównym źródłem ich finansowania. Problemy finansowe przeżywa także Izba, której dyrektor Gustaw Zaleski, zagroził ustąpieniem, jeżeli władze tej organizacji nie opracują planu finansowego, który będzie skutecznie egzekwowany. (JP)