Kraj

Mieszko SA kończy przygotowania do półrocznej kampanii

Producent słodyczy Mieszko SA rozpocznie 25 listopada półroczną kampanię reklamową. Kampania zaplanowana jest w dwóch etapach - pierwszy potrwa do...

Producent słodyczy Mieszko SA rozpocznie 25 listopada półroczną kampanię reklamową. Kampania zaplanowana jest w dwóch etapach – pierwszy potrwa do świąt Bożego Narodzenia, a koncentrować się będzie głównie na telewizji (Polsat, TVN, TVP3, TVN Siedem i TV4). Drugi etap potrwa do świąt wielkanocnych, prawdopodobnie do telewizji dołączą wtedy inne media – prasa, radio i outdoor. Jak powiedziała Adrianna Otlik, brand manager z Mieszka, kampania ma objąć dwa kluczowe dla producentów słodyczy okresy w roku – poprzedzające dwa najważniejsze święta. Celem kampanii jest przedstawienie firmy jako najlepszego eksperta w dziedzinie wyrobów czekoladowych, z najbogatszą ofertą, jeśli chodzi o rodzaje nadzień czekoladek (produkty nieczekoladowe, np. musujące cukierki Zozole, nie będą objęte tą kampanią). Główną marką występującą w kampanii będzie marka Klejnoty, ale obejmie ona też np. Michaszki. Od strony kreacji kampanię przygotowuje agencja reklamowa Demo Effective Launching, natomiast obsługą mediową zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa. Obie agencje zostały wyłonione w specjalnie w tym celu przeprowadzonych przetargach, z obiema Mieszko współpracował już wcześniej przy reklamie produktowej cukierków Zozole. (AMS)