M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

M&C Saatchi z kampanią ATL-ową namawiającą Brytyjczyków do pozostania w Unii

( red. ) | 15 czerwca 2016, 06:00

Britain Stronger in Europe z kolejną aktywacją przed referendum w sprawie Brexitu.

Britain Stronger in Europe kontynuuje kampanię namawiającą Brytyjczyków do pozostania w Europie. Tym razem rozpoczęły się działania ATL-owe, za których kreację odpowiada M&C Saatchi.
Na plakacie widzimy lidera UKIP Nigela Farage i byłego burmistrza Londynu, konserwatywnego posła Borisa Johnsona. Obaj siedzą na gałęzi roześmiani i za pomocą piły podcinają ją pod sobą. Koncept kreatywny tego plakatu został zaczerpnięty z badań: część wyborców jest zdania, że Farage stawia siebie i swoje interesy ponad dobrem wspólnym Brytyjczyków. W ubiegłym tygodniu w Wielkiej Brytanii wystartowała również telewizyjna kampania autorstwa Adam & Eve/DDB uświadamiająca Brytyjczykom, ile mogą stracić, decydując się na opuszczenie Unii Europejskiej.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , ,