M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Startuje letnia kampania kawy Jacobs

Piotr Machul | 15 czerwca 2016, 06:00

To pierwszy projekt zrealizowany dla tej marki przez Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions.

Startuje nowa kampania kawy Jacobs, przygotowana dla Jacobs Douwe Egberts Polska (JDE). Działania prowadzone są pod hasłem „Jacobs – to takie proste!” Jest to pierwszy projekt zrealizowany dla tego klienta przez Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions.

Agencja przygotowała 30 sekundowy spot reklamowy, promujący rozpuszczalną kawę Jacobs, z której można samodzielnie przygotować mrożony napój.

W komunikacji występują profesjonalni szefowie kuchni : Ania Starmach – która prowadzi własne programy kulinarne oraz Mateusz Gessler – restaurator prowadzący jedną ze znanych warszawskich restauracji Warszawa Wschodnia. Za współpracę z gwiazdami odpowiedzialna jest Agencja Gwiazd Filip Mecner Artist Management.

Spot wyreżyserowała  Joanna Rechnio. Reklamę przygotowały: dom produkcyjny: Selfish 3 Production oraz studio postprodukcyjne Badi Badi

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom Havas Media. Budżet kampanii nie został ujawniony.