Kraj

Startuje letnia kampania kawy Jacobs

To pierwszy projekt zrealizowany dla tej marki przez Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F84vBXE3-h2U%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Startuje nowa kampania kawy Jacobs, przygotowana dla Jacobs Douwe Egberts Polska (JDE). Działania prowadzone są pod hasłem „Jacobs – to takie proste!” Jest to pierwszy projekt zrealizowany dla tego klienta przez Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions.

Agencja przygotowała 30 sekundowy spot reklamowy, promujący rozpuszczalną kawę Jacobs, z której można samodzielnie przygotować mrożony napój.

W komunikacji występują profesjonalni szefowie kuchni : Ania Starmach – która prowadzi własne programy kulinarne oraz Mateusz Gessler – restaurator prowadzący jedną ze znanych warszawskich restauracji Warszawa Wschodnia. Za współpracę z gwiazdami odpowiedzialna jest Agencja Gwiazd Filip Mecner Artist Management.

Spot wyreżyserowała  Joanna Rechnio. Reklamę przygotowały: dom produkcyjny: Selfish 3 Production oraz studio postprodukcyjne Badi Badi

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom Havas Media. Budżet kampanii nie został ujawniony.