Kraj

Neutrogena startuje z kampanią o kobiecym pięknie

Johnnson & Johnson odświeża komunikację dla Neutrogeny.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8kJZA_Z4oEc%22%7D
Wystartowała nowa komunikacja marki Neutrogena z portfolio Johnson & Johnson. W Polsce kampania jest realizowana pod hasłem “Co czyni kobietę piękną?” i jest adaptacją globalnych działań pod hasłem “See what’s possible”.
Marka w kampanii zachęca kobiety, by spróbowały odpowiedzieć sobie na pytanie, czym dla nich jest piękno. Najnowsza kampania ma inspirować, by spojrzeć na piękno szerzej, nie sprowadzając go jedynie do atrakcyjnego wyglądu.
Marka w spocie przekonuje, że piękno to wiara w siebie, to siła, odwaga i determinacja w realizacji celów. W haśle kampanii “See what’s possible” zawarta jest zachęta do tego, by przekraczać swoje granice, sprawdzać własne możliwości, by nie poprzestawać na marzeniach, ale by mieć odwagę wcielać je w życie.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbIYjtEHQNXw%22%7D
Producent zapewnia, że przekaz ten wpisuje się w ideały i ambicje współczesnych kobiet: odważnych, zdeterminowanych i innowacyjnych. W spotach widzimy kobiety o różnych typach urody, które łączą pasja i zaangażowanie w samorealizację. Ambasadorką marki Neutrogena na świecie została Jennifer Garner. Kampania prowadzona jest w telewizji, mediach społecznościowych, kanałach wideo online oraz w punktach sprzedaży poprzez materiały POS. Do komunikacji nowej idei zaangażowano również blogosferę. Kampanii towarzyszy uruchomienie fanpage’a marki w Facebooku, który będzie jedną z platform komunikacji. W kanale marki w YouTube dostępne są dwa nowe spoty: “Mówiono, że to niemożliwe” oraz “Co czyni kobietę piękną?”. Oba pod głównym hasłem “See What’s Possible”.
Strategię oraz spoty kampanii opracowała agencja DDB, a jej adaptację powierzono agencji Hogarth Worldwide Limited. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy J3 Universal McCann. Strategię komunikacji na fanpage’u marki przygotowała i realizuje agencja AdComms. Działaniami public relations zajmuje się agencja ATW Communications.