Kraj

Bakoma wchodzi w nowy segment - świeżo wyciskanych soków

Bakoma promuje jogurty marki Twist, a pod tą marką nowość - świeżo wyciskane soki z owoców i wspiera je kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FoetRuM5XBa4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Marka Bakoma wprowadza na rynek nowość w dwóch wariantach smakowych – świeżo wyciskane soki. Produkt jest promowany pod marką Twist, która obejmuje jogurty owocowe do picia. Teraz do oferty marki dołączają dwa warianty soków świeżo wyciskanych z owoców. Produktowe nowości będą promowane w spotach telewizyjnych, emitowanych głównie na kanałach tematycznych przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. Kampania obejmuje także aktywności w YouTube, Facebooku oraz formaty wideo na mobilu. W nowej kampanii marki Bakoma promowana jest marka Twist, obejmująca  jogurty oraz świeżo wyciskane soki: jabłkowy i pomarańczowy.
Zasięgowa kampania telewizyjna oparta jest głównie na 15-s spotach emitowanych na kanałach tematycznych, przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. Akcja potrwa do 31 sierpnia br.
Planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM, zaś za kreację odpowiada agencja reklamowa Opus B.