Marka Bakoma wprowadza na rynek nowość w dwóch wariantach smakowych – świeżo wyciskane soki. Produkt jest promowany pod marką Twist, która obejmuje jogurty owocowe do picia. Teraz do oferty marki dołączają dwa warianty soków świeżo wyciskanych z owoców. Produktowe nowości będą promowane w spotach telewizyjnych, emitowanych głównie na kanałach tematycznych przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. Kampania obejmuje także aktywności w YouTube, Facebooku oraz formaty wideo na mobilu. W nowej kampanii marki Bakoma promowana jest marka Twist, obejmująca jogurty oraz świeżo wyciskane soki: jabłkowy i pomarańczowy.
Zasięgowa kampania telewizyjna oparta jest głównie na 15-s spotach emitowanych na kanałach tematycznych, przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. Akcja potrwa do 31 sierpnia br.
Planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM, zaś za kreację odpowiada agencja reklamowa Opus B.