Zagranica

Deutsch L.A. z serią wzruszających spotów na Dzień Ojca

Agencja przygotowała specjalne realizacje dla marki Angel Soft w atmosferze "sadvertisingu".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fna2wAgU0B6o%22%7D
Marka papieru toaletowego Angel Soft kontynuuje rozpoczęte w ubiegłym roku działania reklamowe w poetyce, którą analitycy i stratedzy nazwali “sadvertisingiem”.
Seria spotów, którą dla marki przygotowała agencja Deutsch L.A., stawia w centrum zainteresowania siłę i ciepło rodziców, a nade wszystko ich poświęcenie. W tym roku głównym bohaterem spotu jest mieszkaniec Filipin, który wyjechał zagranicę, żeby na odległość wysyłać pieniądze na utrzymanie swoich dziewięciorga dzieci.
Przez wiele lat ich nie widział, ale podjął pracę w trzech miejscach, żeby móc zapewnić im byt. Jego największym marzeniem jest w końcu je zobaczyć. Marka Soft Angel sfinansowała mu bilety lotnicze na Filipiny, żeby Dzień Ojca mógł spędzić razem z rodziną.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Frf6D3UjqbkQ%22%7D
W ubiegłym roku marka z okazji Dnia Ojca wpadła na pomysł, żeby złożyć życzenia matkom samotnie wychowującym dzieci. W reklamie zagrały dzieci wychowywane przez samotne matki, które straciły mężów w wypadkach albo z powodu choroby. Niejednokrotnie dzieci było kilkoro.

(AdWeek)