Marka papieru toaletowego Angel Soft kontynuuje rozpoczęte w ubiegłym roku działania reklamowe w poetyce, którą analitycy i stratedzy nazwali “sadvertisingiem”.
Seria spotów, którą dla marki przygotowała agencja Deutsch L.A., stawia w centrum zainteresowania siłę i ciepło rodziców, a nade wszystko ich poświęcenie. W tym roku głównym bohaterem spotu jest mieszkaniec Filipin, który wyjechał zagranicę, żeby na odległość wysyłać pieniądze na utrzymanie swoich dziewięciorga dzieci.
Przez wiele lat ich nie widział, ale podjął pracę w trzech miejscach, żeby móc zapewnić im byt. Jego największym marzeniem jest w końcu je zobaczyć. Marka Soft Angel sfinansowała mu bilety lotnicze na Filipiny, żeby Dzień Ojca mógł spędzić razem z rodziną.
W ubiegłym roku marka z okazji Dnia Ojca wpadła na pomysł, żeby złożyć życzenia matkom samotnie wychowującym dzieci. W reklamie zagrały dzieci wychowywane przez samotne matki, które straciły mężów w wypadkach albo z powodu choroby. Niejednokrotnie dzieci było kilkoro.
(AdWeek)