Zagranica

Ojciec jako najlepszy ubezpieczyciel w kampanii BBDO

American Family Insurance z kampanią swoich usług w kontekście Dnia Ojca.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpIXONOEiwtc%22%7D
BBDO New York przygotowało na Dzień Ojca kampanię dla American Family Insurance. Kampania podkreśla, że najlepszym życiowym ubezpieczycielem jest ojciec. W dalszej kolejności – AFI.
Na potrzeby kampanii powstała mała etiuda filmowa, której głównym bohaterem jest dorastający chłopiec. Jego życiowym marzeniem jest zostanie tancerzem. Ze swoją wrażliwością i pasją kryje się przed rówieśnikami. Ojciec zapisuje go na judo i motywuje podczas treningów. Kiedy chłopiec odnosi pierwsze sukcesy jako judoka, ojciec obdarowuje go wymarzoną parą butów do tańca.

(AdWeek)