M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Osiem nominacji dla polskich agencji w Cannes

Katarzyna Kacprzak | 21 czerwca 2016, 06:00

Znamy short-listy w sześciu kolejnych kategoriach.

Ogłoszono kolejne short-listy na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Polskie agencje mają osiem nowych nominacji. O nagrody walczyć będą: Pan Generator za Miarę Pokoju dla Muzeum Powstania Warszawskiego (kategorie design i digital craft), agencja Young & Rubicam za "The live fish pack" przygotowaną dla firmy Mila (design). W kategorii outdoor na dwóch short-listach znalazł się "Thermoscaner" pomysłu Saatchi & Saatchi dla Theraflu z portfolio GSK Consumer Healthcare. W kategorii PR nominowane zostały kampanie "Nie chce być strażakiem" autorstwa Walk Digital dla Fundacji Integracja oraz w dwóch podkategoriach "Remember" przygotowana przez FCB Warsaw dla Muzeum Auschwitz-Birkenau.

W kategoriach: creative effectivness, innovation i product design nie znalazła się żadna nominacja z Polski.

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym Cannes Lions 2016.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,