M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bracia Koral wybierają 365

Katarzyna Woźniak | 23 czerwca 2016, 06:00

Agencja oprócz komunikacji w social mediach poprowadzi też usługi o charakterze PR dla młodszej marki z portfolio PPL Koral.

Zespół 365 PR od maja br. odpowiada za działania public relations marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. To kolejna, po obsłudze social mediów, usługa realizowana dla młodszej marki z portfolio PPL Koral.
W ramach umowy specjaliści 365 PR odpowiedzialni są za działania media relations, wsparcie kreatywne przedsięwzięć realizowanych przez klienta oraz pozyskiwanie i współpracę z partnerami marki. Agencja uruchomiła także biuro prasowe, które wspiera procesy komunikacyjne marki.
Bracia Koral - Lody Jak Dawniej to kolejny klient z sektora FMCG, dla którego pracuje agencja. Specjaliści 365 PR odpowiadają także za komunikację wizerunkową Teekane Polska. Wspierają również marki Frugo i Black Energy Drink należące do firmy FoodCare.
365 agencja od lipca 2015 r. odpowiada za promocję marki Bracia Koral w mediach społecznościowych. Aktualnie stronę marki w Facebooku śledzi ponad 11 tys. użytkowników.
Na początku 2016 r. wdrożony został także nowoczesny serwis www.braciakoral.pl zaprojektowany przez agencję. Na stronie oprócz prezentacji asortymentu produktów konsumenci mogą znaleźć inspiracje i przepisy na desery.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,