Kraj

Kolporter rozrasta się

W drugim kwartale 2016 r. sieć saloników prasowych Kolporter rozrosła się o 37 nowych punktów handlowych.

Kolporter rozrasta się
Drugi kwartał 2016 r. był owocny dla sieci Kolportera – zapewnia biuro prasowe. W tym czasie firma uruchomiła 37 nowych punktów handlowych, w tym 30 saloników prasowych i 7 salonów Top-Press. Pięć nowych punktów Top-Press zostało wyposażonych w strefę bistro Top Presso.
Na mapie saloników Kolportera pojawiły się punkty zlokalizowane w Chojnicach, Częstochowie, Dąbrówce, Gorlicach, Grudziądzu, Kaliszu, Katowicach, Krakowie, Krośnie, Lublinie, Mikołajkach, Myszyńcu, Nowym Sączu, Oświęcimiu, Pile, Poznaniu, Rawiczu, Redzie, Stalowej Woli, Szczecinie, Tarnobrzegu, Tczewie, Trzebnicy, Wałczu, Warszawie, Zambrowie i Zielonej Górze.
Nowe salony Top-Press powstały w Bielsku-Białej, Dąbrowie Tarnowskiej, Mielcu, Radzyniu Podlaskim, Szczecinie i Wrześni. Jedynie punkty w Mielcu i we Wrześni nie zostały wyposażone w strefę bistro Top Presso.
Aktualnie sieć Kolportera liczy 1027 punktów, w tym 822 saloniki prasowe i 205 salonów Top-Press. 12 salonów Top-Press wyposażonych jest w strefę bistro Top Presso.
Kolporter zarządza siecią ponad 1000 Saloników Prasowych i salonów Top-Press. Spółka zatrudnia w całym kraju ponad tysiąc osób.