Kraj

Nowe szaty dla soków Donald

Firma Sonda SA wprowadziła na rynek gamę soków owocowych Donald (wcześniej znanych pod nazwą: Donald Duck) w zupełnie nowych opakowaniach....

Firma Sonda SA wprowadziła na rynek gamę soków owocowych Donald (wcześniej znanych pod nazwą: Donald Duck) w zupełnie nowych opakowaniach. Sonda zakupiła markę Donald Duck od firmy od Don Trading. Agencji Twin, wyłonionej na drodze przetargu pod koniec ub. r., powierzyła opracowanie nowej szaty graficznej soków. Do Twin należy również dalsza obsługa reklamowa tej marki. Sonda uzyskała od The Walt Disney Company licencję na wykorzystanie postaci Kaczora Donalda. Nowe opakowania nabrały bardziej bajkowego charakteru, epatując wyraźnymi kolorami. Na wczesną jesień br. przewidziana jest intensywna kampania reklamowa Donalda (z wykorzystaniem wszystkich ogólnopolskich stacji TV). Jak powiedziała Elżbieta Jęczmionka-Kopińska, PR manager Sondy, będzie to film animowany, z Kaczorem Donaldem w roli głównej. Odbędzie się także kampania obejmująca prasę, radio i szeroko zakrojone działania BTL (promocje w punktach sprzedaży, POS, itp). Na razie trwa akcja promocyjna wśród hurtowników (ulotki, działania BTL) oraz promocje konsumenckie na terenie całego kraju. Opracowano je we współpracy .z najbardziej popularnymi dziennikami lokalnymi.(AMS)