Kraj

Ruszyły kampanie reklamowe Mercedesa Sprintera i Vito oraz Chryslera Voyagera

Firma DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczęła dwie równoległe kampanie reklamowe swoich samochodów. Pierwsza z nich dotyczy samochodów dostawczych Mercedes Sprinter oraz...

Firma DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczęła dwie równoległe kampanie reklamowe swoich samochodów. Pierwsza z nich dotyczy samochodów dostawczych Mercedes Sprinter oraz Vito. Kreację przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Kampania skierowana jest do osób decydujących o zakupie samochodów dostawczych, które jeszcze do końca tego roku rozważają powiększenie swojej floty. Wykorzystane zostały tytuły prasowe: “Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”, “Puls Biznesu”, “Polityka”, “Wprost”, “Newsweek”, “Auto Świat” i “Motor” oraz magazyny handlowe. 15 listopada br. kampania prasowa zostanie wzmocniona reklamą na antenie Radia Zet. Druga kampania dotyczy samochodu Chrysler Voyager, a jej celem komunikacyjnym jest poinformowanie o promocyjnej ofercie sprzedaży modelu. Kreację przygotowała agencja reklamowa NoS/BBDO. Pierwsza faza działań reklamowych zakłada obecność w “Gazecie Wyborczej”, “Rzeczpospolitej”, “Pulsie Biznesu”, “Polityce”, “Wprost”, “Newsweeku”, “Przekroju” oraz “Forum”. W drugiej fazie reklamy ukażą się w miesięczniku “Harvard Business Review” oraz w niszowej prasie hobbystycznej. Obie kampanie potrwają prawie do końca grudnia br. Planowaniem i zakupem mediów w obu przypadkach zajmował się dom mediowy Mediaedge:cia. (PR)