Kraj

Edipresse Polska zmienia organizację działu digital

Aleksy Uchański, dotychczasowy dyrektor ds. digital, kończy współpracę z wydawnictwem. Członkiem zarządu nadzorującym obszar digital zostaje Izabela Bochenek-Strauss.

Od lipca Edipresse Polska zmienia organizację firmy. Produkty digitalowe zostają włączone do obecnych platform biznesowych, powstają platformy multimedialne. Zdaniem kierownictwa firmy zmiana ma na celu bardziej efektywną realizację strategicznych celów Edipresse w obszarze digital.

– Digital przestał być działem w firmie, a stał się ważnym kierunkiem jej rozwoju we wszystkich obszarach tematycznych. Do tej wizji dopasowujemy organizację – komentuje zmiany Alicja Modzelewska, dyrektor generalna firmy.

Członkiem zarządu nadzorującym obszar digital zostaje Izabela Bochenek-Strauss. Produkty online będą na poziomie strategicznym zarządzane przez szefów obecnych platform biznesowych: Agnieszka Smit odpowiada za Polki.pl, Babyonline.pl i Niania.pl, Magda Modrzewska za Wizaz.pl, Party.pl i Viva.pl, a Ewa Redel-Bydłowska za Gotujmy.pl.

Edipresse i Aleksy Uchański – dotychczasowy dyrektor ds. digital – postanowili o zakończeniu dotychczasowej współpracy z końcem września br.

Grupa Edipresse zajmuje 12. miejsce wśród wszystkich wydawców internetowych w Polsce. Wg badania Gemius/PBI w maju 2016 r. serwisy grupy odwiedziło łącznie 8,9 mln realnych użytkowników. Portfolio Edipresse skupia serwisy lifestyle’owe kierowane głównie do kobiet. W kategorii “Styl życia” zajmuje obecnie 3. miejsce za Grupą Wirtualna Polska oraz Grupą Onet – RASP (Źródło: Badanie Gemius/PBI Audience, V 2016, grupa: internauci 7+, użytkownicy – real users, dane total).