Kraj

AmerSport planuje otwarcie kolejnych sklepów i rozwinięcie produkcji w Polsce

AmerSport, właściciel marki Converse (obuwie, odzież i akcesoria sportowe), zamierza do końca roku 2005 otworzyć w Polsce ok. 30 nowych...

AmerSport, właściciel marki Converse (obuwie, odzież i akcesoria sportowe), zamierza do końca roku 2005 otworzyć w Polsce ok. 30 nowych sklepów, poinformowała JoAnn Elrado, president AmerSport na region wschodniej i środkowej Europy. Obecnie funkcjonuje sieć 20 takich sklepów zlokalizowanych w największych miastach. Nie są to sklepy firmowe, ale umowa z ich właścicielami zakłada sprzedaż marek AmerSport (oprócz Converse są to CAT i Merrell) plus jednej innej marki. AmerSport zamierza też przenieść produkcję swoich produktów z krajów Bliskiego Wschodu do Polski. Obecnie trwają rozmowy z potencjalnymi partnerami, którzy mogliby się podjąć takiej produkcji. W pierwszej kolejności będą w naszym kraju szyte kolekcje odzieży, ale w dalszej perspektywie może się tu również przenieść część produkcji obuwia. Obecnie dwa zakłady szyjące odzież (Łódź i Warszawa) pracują na rzecz Converse. Wiosną (marzec-kwiecień) przewidziany jest start kampanii reklamowej Converse koncentrującej się na butach designerskich, które w sprzedaży pojawią się za blisko dwa miesiące. Celem działań reklamowych będzie także poinformowanie, że właśnie firma Converse “wymyśliła” buty znane jako trampki i że, pragnąc nosić rzeczy oryginalne, trzeba sięgać po produkty właśnie tej marki. “Nie będzie to kampania o wielkim zasiegu – powiedziała Elrado. – Nasza marka nie jest przeznaczona dla mainstreemowego odbiorcy. Obsługę budżetu reklamowego powierzono agencji Lowe GGK, która przygotowala serię layoutów (z przeznaczeniem do różnych tytułów prasowych, m.in. tych, w których produkty nowej linii Converse są już prezentowane w sesjach mody – m.in.: “Avanti”, “Gala”, “Glamour”, “Elle”). (AMS)