Zagranica

Selfridges składa hołd Szekspirowi

W związku z obchodami 400. rocznicy śmierci dramaturga sieć sklepów wystartowała z niestandardowymi działaniami.

Selfridges składa hołd Szekspirowi
Brytyjska sieć domów towarowych Selfridges zdecydowała się uhonorować 400. rocznicę śmierci Szekspira. Wystartowała z jedną z największych kampanii kreatywnych w swojej historii.
Sieć zdecydowała się na otwarcie tymczasowego teatru w sklepie i projekt obejmujący kilkumiesięczną współpracę z artystami, projektantami, muzykami i grupami teatralnymi.
Kampania “Shakespeare refashioned” wystartuje oficjalnie 4 lipca. Jej celem jest prezentacja nowoczesnego spojrzenia na dzieło mistrza i ekspozycja nowych technologicznych rozwiązań, które mają służyć zarówno sztuce, jak i działaniom handlowym w obrębie placówek.
Sieć jest znana z tego, że chętnie podejmuje współpracę z ludźmi kultury i artystami. 23 sierpnia będzie miała premierę sztuka “Wiele hałasu o nic” w nowej interpretacji, na którą jest przewidziana sprzedaż 100 biletów. W sztuce zostaną wykorzystane manekiny, które już teraz można oglądać w witrynach sklepowych sieci. Dodatkowo podczas spektaklu zostanie wykorzystana technologia hologramu.
Wśród współpracujących projektantów i artystów znaleźli się: Christopher Kane, Alexander McQueen, Maison Margiela, Almeida Marques, Dries Van Noten, Erdem, Craig Green, Givenchy JW Anderson, Gareth Pugh, Rick Owens, Simone Rocha i inni.
Selfridges to sieć luksusowych domów towarowych w Wielkiej Brytanii. Została założona przez Harry’ego Selfridge’a. Pierwszy sklep został otworzony 15 marca 1909 r. w Londynie; jest on drugim pod względem wielkości sklepem w Wielkiej Brytanii.

(Campaign)