Kraj

Nescafe Sensazione Créme ustami blogerek opowiada "Historie pachnące kawą"

Trzy znane blogerki zapraszają przyjaciółki do dzielenia się historiami swojej znajomości.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfE-8k2Q82cg%22%7D
Charlize, Fashionelka i autorka bloga Smakowity Kąsek są bohaterkami najnowszej kampanii marki Nescafe Sensazione Créme. Trzy 45-sekundowe spoty z ich udziałem emitowane są na fan page’u marki w Facebooku, platformach VoD, m.in. Ipla i TVN Player, w serwisie YouTube oraz w kanałach własnych blogerek.

Blogerki – przyjaciółki opowiadają historię swojej znajomości, równocześnie zachęcając inne przyjaciółki, by opowiedziały własne. Najciekawsza z nich zostanie nagrodzona przez markę Nescafe profesjonalną sesją zdjęciową, a powstałe podczas sesji materiały zostaną wykorzystane w drugiej odsłonie kampanii reklamowej.

Autorem strategii oraz pomysł kreatywnego kampanii jest agencja MEC Wavemaker. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.