Zagranica

Hennessy "wykreowany z chaosu"

Droga5 startuje z kampanią dla marki koniaku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fvp5e8YV0pjc%22%7D
Droga5 przygotowała minutowy spot dla marki Hennessy V.S.O.P. Główny komunikat skupia się na tym, że produkt z portfolio firmy został “wykreowany z chaosu” za pomocą niezwykłych umiejętności rzemieślniczych.
Stworzeniu spotu o wyjątkowo wysokiej jakości formalnej towarzyszy start specjalnej interaktywnej strony internetowej. Przy jej tworzeniu wykorzystano narzędzia Lidar i 3D Kinect, a także liczne efekty CG. Minutowy spot będzie wyświetlany w internecie. Porządkiem kolejnych kadrów rządzi montaż skojarzeniowy w wysokiej rozdzielczości obrazu.

(AdWeek)