Kraj

Interia reklamuje serwis pogodowy

Spoty wyprodukowało studio Eternal Monkeys.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_y2-qkDuVmU%22%7D
Interia zmienia serwis pogodowy oraz promuje produkt w kampanii reklamowej. Akcja promocyjna obejmuje telewizję, prasę, radio oraz internet, w tym działania w social mediach.

Serwis prezentuje obecnie pogodę na 25 dni, dla trzech milionów miejsc w Polsce i za granicą. Dodatkowo w wersjach mobilnych produktu wprowadzono czytelne wykresy ułatwiające odczytywanie danych pogodowych.

Idea kampanii oraz plan i zakupów mediów przygotowane zostały przez dział marketingu portalu. Spoty wyprodukowało studio Eternal Monkeys, a udźwiękowieniem zajęło się RS Media. Serwis Pogoda.interia.pl odwiedziło w maju ponad 2,5 mln RU, którzy wykonali 22 mln PV (Gemius/PBI, maj 2016 r.).