Kraj

Prośba PHD Media Direction w sprawie małego Maxa

Agencja zbiera środki na niezwykle kosztowną operację, która może uratować życie i w pełni przywrócić zdrowie Maxa - małego synka firmowej koleżanki Ewy.

PHD Media Direction zaprasza wszystkich lubiących sport mediowców (oraz niemediowców) do wzięcia udziału w rywalizacji charytatywnej #Kilometry na Maxa. Agencja zbiera środki na niezwykle kosztowną operację, która może uratować życie i w pełni przywrócić zdrowie Maxa – małego synka firmowej koleżanki Ewy.

Mechanizm rywalizacji jest prosty, należy wyznaczyć superambitny cel w kilometrach i biec, maszerować lub jeździć na rowerze czy rolkach, by go osiągnąć. Firmy deklarują budżety, które po zakończeniu rywalizacji wpłacą na konto fundacji na leczenie Maxa, a każdy również może wpłacić dowolną kwotę.

Dotychczas udział zadeklarowali: Publicis Media Runners (Starcom + Zenith), Sony Mobile, Toyota & Lexus, MEC, MediaCom i Grupa Sarigato, a kolejne rozmowy trwają.

Stroną organizacyjną zajmuje się Michał Więcławski kontakt: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1012980208789458&set=a.121767794577375.33138.100002324642012&type=3&theater

Wiecej informacji o Maksie: https://fundacja.konradgaca.pl/en/donations/uratuj-maxia-pomoc-dla-maxia-swierkowskiego/ i https://www.facebook.com/NaMaxaDlaMaxa/?fref=ts

Rywalizacja startuje 15 lipca, a już dziś PHD Media Direction zaprasza do zapisów – na adres wieclawski@phdmediadirection.com.pl lub sobanska@phdmediadirecion.com.pl.