Kraj

Pierwsza kampania reklamowa marki Olay (P&G)

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek markę kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy Olay należącą do koncernu Procter &...

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek markę kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy Olay należącą do koncernu Procter & Gamble. Planowaniem mediów zajmuje się MediaCom. Jej celem jest zaprezentowanie Polkom kosmetyków znanych na całym świecie, dzięki którym mogą wydobyć ze skóry to, co najpiękniejsze. Strategia komunikacji oparta jest na platformie “Olay. Pokochaj swoją skórę na nowo”. Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 20-49 lat. Podstawę działań reklamowych stanowi 45-sekundowa reklama telewizyjna (TVP1 i TVP2, Polsat, TV4, TVN i TVN Siedem) oraz prasowa (m.in.: “Twój Styl”, “Pani”, “Zwierciadło”, “Wysokie Obcasy”, “Gala”, “Viva”, “Avanti”). Kampania rozpoczyna się pod koniec listopda, termin zakończenia nie został podany. Z serii kosmetyków Olay dostępne są następujące produkty: kosmetyki pielęgnujące (krem Total Effects), oczyszczające (suche chusteczki Daily Facials, linia Daily Cleansers), nawilżające (kremy Complete Care na dzień i na noc oraz linia Active Hydrating). Marka Olay dostępna jest w Polsce od listopada 2003 r. w salonie firmowym w Galerii Mokotów w Warszawie, a obecnie także w Galeriach Centrum i wkrótce w sieci Rossmann. Ceny kosmetyków mieszczą się pomiędzy 15 a 70 zł. (AMS)