Kraj

Burda Media odświeża pismo "Coaching"

Zmianom towarzyszy kampania reklamowa wakacyjnego numeru.

Burda Media odświeża pismo "Coaching"
Burda Media odświeża dwumiesięcznik “Coaching”. Pismo zyska nowy format, nową szatę graficzną i nowy układ treści.

Materiał okładkowy ma formę kilkunastostronicowego raportu, złożonego z kilku dopełniających się tekstów. Zaplanowano także nowe cykle tematyczne: “Jak sobie radzić w burzliwych czasach”, autorstwa filozofa Adama Aduszkiewicza, oraz “Lekcje dla start-upowców” Mai Gawrońskiej. Do grona felietonistów “Coachingu” dołączyli pisarz, dziennikarz i trener interpersonalny Robert Rient oraz Konrad Kruczkowski, bloger. Dwumiesięcznik ma objętość 92 stron i nakład 47 tys. egz.

Odświeżone, wakacyjne wydanie magazynu “Coaching”, które właśnie trafia na rynek, wspiera ogólnopolska kampania, która objęła telewizję (m.in. TVN24 i TVN Style), radio (Chilli Zet, RMF Classic, Tok FM), punkty sprzedaży, prasę, internet (Wp.pl, Wysokieobcasy.pl, portale internetowe z portfolio Burda Media) oraz media społecznościowe.

Kreację reklamową przygotował Michał Janicki, zastępca dyrektora artystycznego. Kampanię promocyjną opracował zespół marketingu Burda Publishing Polska.