Zagranica

GoPro promowane przed premierą "The Secret Life of Pets"

Spot powstał we współpracy z Illumination Entertainment.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FA9_HW8KBF-8%22%7D
W najbliższy weekend w USA będzie miała premierę długo zapowiadana produkcja “The Secret Life of Pets”. W związku z tym producent kamer GoPro zdecydował się wystartować z kampanią kontekstową, w której wykorzystuje bohaterów filmu i sceny, w których domowe pupile używają forteli,  żeby zdobyć jedzenie.
Spot powstał we współpracy z Illumination Entertainment, firmą produkującą “Despicable Me”, czyli “Minionków”.

(AdWeek)