M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ogilvy Brand Consulting skupiła się na klientach Grupy Ogilvy w br.

Serwis Dzienny | 22 listopada 2004, 00:00

Ogilvy Brand Consulting, działająca od marca br. wyspecjalizowana jednostka doradcza w Grupie Ogilvy Polska, realizowała w br. projekty z zakresu...

Ogilvy Brand Consulting, działająca od marca br. wyspecjalizowana jednostka doradcza w Grupie Ogilvy Polska, realizowała w br. projekty z zakresu marketingu strategicznego głównie dla klientów Grupy Ogilvy Polska. - Problemy, jakie rozwiązywaliśmy na potrzeby naszych klientów, dotyczyły m.in. analizy portfela marek, a także strategii marek dla nowych produktów - powiedział Dariusz Kubuj, dyrektor strategiczny w Ogilvy Brand Consulting. Największe projekty zrealizowano na zlecenie koncernu Orlen, marki Dove Unilever Polska oraz Fortis Banku. Niezależne projekty prowadzono dla firmy z sektora spożywczego oraz firmy z sektora finansowego. Zakres jej usług wykracza ponad strategie komunikacji mediowej i obejmuje m.in. prowadzenie badań rynkowych, tworzenie i rozwój nowych produktów i marek, opracowanie strategii zarządzania marką. Dyrektorem Ogilvy Brand Consulting jest Katarzyna Barańska. Zespół tworzą: Dariusz Kubuj, dyrektor strategiczny, Małgorzata Englert, senior strategic planner, Elżbieta Ojczymek, strategic planner, i Ewa Gwis, asystentka w dziale. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,