Kraj

Wirtualna Polska wraca do kampanii #dziejesiewpolsce [wideo]

Rozpoczyna się wizerunkowe wsparcie WP.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FckvJhuOlyRs%22%7D
Startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski – #dzjejesiewpolsce. Realizowane do września działania reklamowe koncentrować się będą m.in. wokół zmagań polskich sportowców w Rio de Janeiro podczas letnich igrzysk olimpijskich, Światowych Dni Młodzieży, wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i innych znaczących wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.

Kampania będzie realizowana w telewizji, radiu, prasie, internecie i kinach.

Za kreację kampanii odpowiada Scholz & Friends Warszawa. Media zaplanował i kupił dom mediowy Zenith wraz z zespołem marketingu i PR Grupy Wirtualna Polska.