Kraj

4F z trzecią odsłoną kampanii

W kolejnym etapie działań pojawiły się nowe twarze.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLc9EYXf84bo%22%7D
Wystartowała nowa odsłona kampanii marki 4F z okazji zbliżającej się olimpiady w Rio. W kampanii pojawiają się dwie nowe twarze: Marii Andrejczyk i Rafała Wilka. Główny przekaz spotów dotyczy wytrwałości, cierpliwości i siły w realizowaniu sportowych zamierzeń. trzecia odsłona działań pod hasłem “Zacznij. Wytrwaj” ma na celu zachęcenie Polaków do aktywności fizycznej.
Andrejczyk ma niespełna 20 lat, a już jest rekordzistką Polski i Mistrzynią Europy Juniorów w rzucie oszczepem. W światowych rankingach seniorskich zajmuje obecnie ósme miejsce. Obecny trener wypatrzył ją na lekcji WF. 
Z kolei Rafał Wilk to dwukrotny złoty medalista igrzysk paraolimpijskich w kolarstwie. W środowisku sportowym nazywają go “Człowiek ze stali” – w 2006 r. podczas zawodów żużlowych zahaczył o bandę, przewrócił się i upadł na tor, a po jego plecach przejechał klubowy kolega. Utracił czucie w nogach, ale nie porzucił sportu. Jego nową dyscypliną zostało kolarstwo na rowerze z napędem ręcznym tzw. handbike i bardzo szybko zaczął odnosić medalowe sukcesy, w tym Złoto Paraolimpijskie. 
Sportowców zobaczyć można w sesji zdjęciowej autorstwa Rafała Milacha (AF Photo) oraz w filmach wizerunkowych w reżyserii Piotra Matejkowskiego, wyprodukowanych przez agencję New Order. Wersja 50-s z udziałem obojga bohaterów i dwie wersje 30-s wideo poświęcone ich indywidualnym sylwetkom.
Tej odsłonie kampanii towarzyszy konkurs dla konsumentów i aktywacja #wytrwajwygraj oraz #4FrazemnaRIO. Zadanie polega na wymyśleniu hasła zagrzewającego do boju naszych sportowców – należy zamieścić je na stronie internetowej.
Opiekunem kreatywnym kampanii 4F “Zacznij. Wytrwaj” jest Mona Kinal, dyrektor marketingu 4F, za strategię odpowiada Anna Jaroszyńska, a za art direction Piotr Matejkowski.
Trzecia odsłona kampanii wizerunkowej 4F realizowana jest w lipcu w TV (TVN, Polsat oraz pakiet kanałów tematycznych), internecie – w tym w Facebooku oraz innych największych portalach zasięgowych. W sierpniu w Warszawie, Gdańsku i Katowicach pojawią się także siatki wielkoformatowe.  
Za kampanię TV odpowiada dom mediowy MEC. Za stworzenie landing page’a kampanii oraz obsługę komunikacji online odpowiada agencja Isobar. Działania PR koordynuje zespół komunikacji korporacyjnej OTCF, ze wsparciem BiS! Błasikiewicz i Sworowska Agencja PR.