Kraj

Volkswagen silnie wspiera premierowego Tiguana [wideo]

Kampania potrwa do końca br.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxixUYDsK6wc%22%7D
Volkswagen Group Polska rozpoczął intensywną kampanię nowego modelu VW Tiguan. Wsparcie prowadzone jest w stacjach telewizyjnych TVN, Polsat, TVP oraz stacjach tematycznych z ich portfolio. Kampania prowadzona jest też w stacjach radiowych.

Nowy Tiguan komunikowany jest również w kanałach digitalowych. Działania zasięgowe są wspierane niestandardowymi akcjami skierowanymi do wybranych grup klientów.

Komunikacja prowadzona będzie z różną intensywnością do końca bieżącego roku.

Strategię komunikacji przygotowała agencja Hand Made. Kampanie digitalowe realizuje K2. Media na potrzeby kampanii zaplanował MediaCom Warszawa.