M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maciej Marasek rozstaje się z Ogilvy & Mather

Katarzyna Kacprzak | 14 lipca 2016, 06:00

Szef zintegrowanego działu kreacji odchodzi z agencji.

Maciej Marasek po niespełna 2,5 roku pracy w Ogilvy & Mather rozstaje się z agencją. Objął stanowisko executive creative directora w zintegrowanym dziale kreacji agencji w styczniu 2014 r. W tym czasie przyczynił się do zdobycia przez agencję kilaku znaczących klientów (Grupa Żywiec), zrekrutował jeden z najlepszych teamów kreatywnych (Andrzej Błachut i Marcin Mroczek) i przyczynił się do odzyskania pozycji agencji na rynku. 

Marasek, który rozpoczął karierę reklamową przed wielu laty od kampanii "Łódka Bols”, przez ponad dekadę zarządzał działem kreacji w Red8 Advertising. W jego portfolio są kampanie m.in. dla: Zelmera ("Dobrze wiemy, co tak naprawdę robicie z naszymi produktami"), grupy Carlsberg (Harnaś), Totalizatora Sportowego ("Teraz to mi to Lotto") czy Castoramy ("Nasi doradcy wszystko idealnie wytłumaczą każdemu"). Wcześniej Marasek wspólnie z Przemkiem Bogdanowiczem rozwijał własną działalność reklamową - Agencja 2012.

- Można powiedzieć, że to był niezwykle ożywiony i brawurowy czas. Po dwóch latach wyjątkowo intensywnej, ale też ciekawej pracy udało nam się dużo wspólnie osiągnąć i bardzo cieszy mnie fakt, że Ogilvy wraca na należne mu miejsce. Zależało mi na tym i cieszę się, że mogłem być częścią tego niewątpliwego sukcesu. Jestem dumny z całego zespołu kreatywnego – bez ciężkiej pracy i zaangażowania kreatywnych nie byłoby to możliwe. Teraz jednak jest czas na kolejne zmiany, wizje Zuzy Warownej-Toruńskiej i moja nieco się różnią, więc zdecydowałem się odejść. Cały czas jednak kibicuję Ogilvy i wierzę, że będzie jedną z najlepszych agencji na rynku - mówi Maciej Marasek.

Nowy dyrektor kreatywny rozpocznie pracę w Ogilvy na początku listopada, jego nazwiska nie podano. Do tego czasu obowiązki dyrektora kreatywnego będzie pełnił Marcin Mroczek, deputy creative director.

- Myśląc o następcy Maćka, brałam pod uwagę wiele czynników, bez których tworzenie współczesnej komunikacji nie jest możliwe. Dyrektor kreatywny agencji reklamowej to właściwie najważniejszy partner każdego dyrektora zarządzającego – od niego w dużym stopniu zależy nie tylko sam produkt kreatywny, ale też to, w jaki sposób powstaje. Nadal będziemy pracować nad poszerzaniem kompetencji w wielu obszarach, szczególnie w digitalu. - mówi Zuzanna Warowna-Toruńska, dyr. zarządzająca Ogilvy & Mather.