W Indiach wystartowała realizacja W+K Delhi dla marki Nike, która oddaje hołd atletkom. W tle słyszymy piosenkę Gener8ion and Gizzle “Da Da Ding”, a spot stanowi swoisty teledysk, ukazujący kobiecy upór i konsekwencję w ćwiczeniach.
Za reżyserię spotu odpowiada François Rousselet. Wśród zawodniczek występujących w reklamie znajdują się gwiazda filmowa i była krajowa reprezentantka gry w badmintona Deepika Padukone, surferka Ishita Malaviya i reprezentantka krajowa w hokeju na trawie Rani Rampal.
Uzupełnieniem radosnej i energetycznej kampanii, która ma wzmocnić wizerunek kobiety sportsmenki w Indiach, ma być współpraca z fotografem Amanem Makkarem. Stworzy on portrety codziennie ćwiczących kobiet, a także ich trenerów i zawodników krajowych. Zdjęcia będzie można oglądać w Instagramie i Dubsmash.
(AdWeek)