Zagranica

Lotnisko Heathrow z pierwszą kampanią telewizyjną w historii

Lotnisko w Londynie promuje półtoraminutowy spot zrealizowany we współpracy z Havas UK z okazji 70-lecia lotniska.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlMaV1VBnDr0%22%7D
Na Wyspach wystartowała pierwsza kampania telewizyjna lotniska Heathrow w Londynie, które w tym roku obchodzi swoje 70. urodziny. Półtoraminutowy spot nosi tytuł “The First Flight” i prezentuje narrację z perspektywy kilkuletniej dziewczynki, która bardzo przeżywa swój pierwszy lot i z pieczołowitością się do niego przygotowuje.
Londyński oddział Havas wygrał przetarg na tę realizację w marcu br. W tle słyszymy piosenkę Davida Bowiego “When I Live My Dream”. Kampania urodzinowa obejmuje również prasę i outdoor oraz współpracę z rozgłośnią Absolute Radio.

(Campaign)