M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola za pomocą etykiet zaprasza na wspólny posiłek

Katarzyna Woźniak | 20 lipca 2016, 06:00

Na butelkach o pojemności 1,5 l i 2 l zagościły nowe etykiety.

Na opakowaniach Coca-Cola oraz Coca-Cola Zero o pojemnościach 1,5 l i 2 l umieszczona została specjalna etykieta z przestrzenią, którą konsumenci mogą wykorzystać jako zaproszenie dla najbliższych na wspólny posiłek lub grill. Nowy koncept ma być kolejną odsłoną wdrażania strategii "Razem smakuje lepiej”. W ramach prowadzonej komunikacji Coca-Cola przypomina konsumentom o wartości wspólnie spędzonego czasu z najbliższymi.
Butelki Coca-Cola Original oraz Coca-Cola Zero ze specjalnymi etykietami są dostępne w sprzedaży od pierwszych dni lipca do końca października. Ich projekt umożliwia konsumentom dopisanie flamastrem własnego tekstu do zdania "Zapraszam na wspólny posiłek”.
Etykiety stały się także inspiracją do konkursu konsumenckiego. Każdy, kto zakupi limitowaną butelkę Coca-Coli, napisze swoją dedykację na butelce, zrobi zdjęcie i opublikuje je z #RazemSmakujeLepiej na swoim kanale Instagram lub pod konkursowym postem marki Coca-Cola na profilu Facebook, ma szansę zdobyć nagrody od marki. Przez osiem tygodni marka nagrodzi najlepsze zdjęcia grillami, akcesoriami grillowymi, koszami piknikowymi oraz lodówkami turystycznymi wypełnionymi napojami marki.
Specjalne opakowania Coca-Coli są częścią całorocznej strategii marketingowej marki "Razem smakuje lepiej”. Ich wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania digital, publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, działania PR, aktywności w blogosferze oraz w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży.
Za projekt opakowania odpowiadają agencje McCann, Fortis i Schawk, kreację materiałów wideo przygotował McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się SMG Liquid Thread. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants. Kreację materiałów POP przygotowała agencja Fortis.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,