Kraj

Marcin Strzałkowski i Łukasz Szczybelski zakładają creative hub Cut The Mustard

Udziałowcem w spółce jest agencja Move Closer, która zapewnia firmie zaplecze technologiczno-produkcyjne.

Marcin Strzałkowski i Łukasz Szczybelski zakładają creative hub Cut The Mustard
Marcin Strzałkowski (na zdj. z lewej) i Łukasz Szczybelski, dotychczasowi dyrektorzy kreatywni warszawskiego oddziału VML Poland, zakładają creative hub Cut The Mustard. – Stworzyliśmy model creative hubu, który dzięki płaskiej strukturze zapewnia dynamikę i otwartość na zmiany. W ten sposób łatwo jest nam dostosowywać proces do oczekiwań klientów – mówi Marcin Strzałkowski.

– Myślimy digital-first. Stawiamy na wyraziste pomysły, które można przełożyć na dobrze dopasowany i angażujący odbiorcę kontent. Wierzymy, że pomysł, który zadziała w sieci, zadziała też w mediach tradycyjnych – mówi Szczybelski.

Marcin Strzałkowski i Łukasz Szczybelski są związani z rynkiem reklamy od ponad 10 lat. Wspólnie pracowali w agencjach VML Poland i K2 Internet, odpowiadając m.in. za komunikację marek Orange, Lay’s, Danone, mBank, czy Metafen.

Cut The Mustard chce zapewniać nie tylko strategię i kreację, ale pełną realizację kampanii. Udziałowcem w spółce jest agencja Move Closer, która zapewnia firmie zaplecze technologiczno-produkcyjne. Move Closer zajmuje się obsługą digitalową klientów. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Żywiec, Empiku i Pharmaceris.