Zagranica

Ronda Rousey w kampanii Reeboka

Amerykańska dżudoczka w kampanii autorstwa VB&P prezentuje swoją definicję perfekcji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FRZNFH-jH-eo%22%7D
Osiem miesięcy temu Ronda Rousey, amerykańska dżudoczka, brązowa medalistka olimpijska oraz wicemistrzyni świata w kategorii koguciej, straciła swój tytuł, znokautowana przez Holly Holm. Teraz pojawiła się w mediach ponownie jako twarz kampanii “#PerfectNever” realizowanej przez niezależną agencję Venables Bell & Partners. Kampania jest realizowana w ramach kampanii “Be more human”.
W spocie widzimy zawodniczkę MMA, mocno wystylizowaną, która idzie w kierunku kamery, odklejając sztuczne rzęsy, ściągając przypinkę do włosów, a z offu mówiącą o tym, że dla otoczenia perfekcja nie ma granic. Komunikat ma być emanacją intensywnych trendów femvertisingowych, a równocześnie odnosić się do tego, jak szerokim echem odbiła się w mediach jest przegrana w walce z Holm.

(Agency Spy)