M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Katarzyna Kacprzak | 21 lipca 2016, 06:00

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski rozstają się z DDB & Tribal i rozpoczynają pracę w Ogilvy & Mather, gdzie zastąpią Macieja Maraska - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marasek, który obejmował stanowisko executive creative directora w zintegrowanym dziale kreacji agencji od stycznia 2014 r., w ubiegłym tygodniu rozstał się z agencją, o czym informowaliśmy 14 lipca br. w MMP24.

Klepacz pracował w DDB & Tribal od października 2014 r. Został wtedy drugim, tuż obok Filipa Berendta, digital creative directorem. Specjalizuje się w nowych technologiach i digitalu, był członkiem jury Cannes Lions Cyber. Jest założycielem start-upu muzycznego Rak’n’Roll Records. Prowadzi dwa opiniotwórcze blogi o reklamie – Polish Creatives oraz Słaba Reklama. Wcześniej obejmował stanowisko associate creative directora w 180heartbeats. Doświadczenie zdobywał również m.in. w TBWA, S4, Change Integrated, Euro RSCG. Pracował m.in. dla takich klientów, jak: Nivea, Dakea, Tiger (Maspex), Unilever, Triumph, PGE Polska Grupa Energetyczna, Google, ING Aleo. Jest też współautorem koncepcji kreatywnej projektu Rak’n’Roll Records.

Twardowski był związany z DDB & Tribal od października 2010 r., początkowo na stanowisku senior art directora, potem deputy creative directora, a przez ostatnie ponad 1,5 roku jako creative director. W latach 2008-2010 był związany z agencją Young & Rubicam. Pracował dla takich klientów, jak m.in.: McDonald’s, PKO Bank Polski, PZU, Getin Bank, T-Mobile, Johnson & Johnson, LOT Polish Airlines, Tiger Energy Drink, Alivia Foundation, Danone, Żywiec Zdrój, Polish Ministry of Environment, Polska the Times, Polsat, Kamis, Xerox, Samsung, Simplus (Polkomtel), National Geographic, Warka, Ford.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,