Kraj

Startuje nowa aktywacja dla marki Desperados

Akcja Inner Tequila Scanner ma zachęcać młodych Polaków do wykorzystania swojego potencjału.

Startuje nowa aktywacja dla marki Desperados
Desperados rozpoczyna aktywację Inner Tequila Scanner. Jej celem jest zachęcenie młodych Polaków do aktywności m.in. w mediach społecznościowych. Aktywacji towarzyszą działania digital i intensywna kampania w social mediach.
Inner Tequila Scanner to aplikacja online, która posługuje się algorytmem wskazującym, który z użytkowników social mediów wyróżnia się na tle innych. Ci, którzy wykażą największy przyrost “Inner Tequili” (wskaźnika aktywności), mogą wygrać niepowtarzalną nagrodę: udział w pierwszym na świecie festiwalu bez grawitacji – Desperados Bass Drop w Las Vegas. Czterej zwycięzcy udadzą się do Las Vegas, by tam odbyć specjalny lot i wziąć udział w w imprezie.
Aktywację Inner Tequila Scanner wspierają silna kampania digital oraz działania w kanałach social media. Konkurs rozpoczął się wczoraj, a ogłoszenie zwycięzców nastąpi 16 sierpnia.
Za działania digital i social media marki Desperados odpowiada agencja K2. Komunikacja PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest.