Desperados rozpoczyna aktywację Inner Tequila Scanner. Jej celem jest zachęcenie młodych Polaków do aktywności m.in. w mediach społecznościowych. Aktywacji towarzyszą działania digital i intensywna kampania w social mediach.
Inner Tequila Scanner to aplikacja online, która posługuje się algorytmem wskazującym, który z użytkowników social mediów wyróżnia się na tle innych. Ci, którzy wykażą największy przyrost “Inner Tequili” (wskaźnika aktywności), mogą wygrać niepowtarzalną nagrodę: udział w pierwszym na świecie festiwalu bez grawitacji – Desperados Bass Drop w Las Vegas. Czterej zwycięzcy udadzą się do Las Vegas, by tam odbyć specjalny lot i wziąć udział w w imprezie.
Aktywację Inner Tequila Scanner wspierają silna kampania digital oraz działania w kanałach social media. Konkurs rozpoczął się wczoraj, a ogłoszenie zwycięzców nastąpi 16 sierpnia.
Za działania digital i social media marki Desperados odpowiada agencja K2. Komunikacja PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest.