Kraj

Adrian Pietraszkiewicz sprzedał udziały Fenomemu i Giełdy Mediowej

Planuje we wrześniu otwarcie nowej inicjatywy reklamowej, integrującej media online i offline w celu generowania sprzedaży.

Adrian Pietraszkiewicz sprzedał udziały Fenomemu i Giełdy Mediowej
Adrian Pietraszkiewicz, założyciel i członek zarządu agencji Fenomem oraz udziałowiec i prezes Giełdy Mediowej, sprzedał swoje udziały w spółkach. Fenomem to agencja digitalowa, której działalność koncentruje się wokół marketingu społecznościowego. Giełda Mediowa to broker reklamy prasowej i internetowej, obsługujący domy mediowe.

Pietraszkiewicz siedem lat temu założył Fenomem razem z Mariuszem Jońskim – byłym dyrektorem kreatywnym G7 i Wunderman Polska. W ramach zmian własnościowych w 2012 r. Adrian Pietraszkiewicz wykupił udziały w Giełdzie Mediowej, Agnieszka Stelmaszczyk i Kinga Bocheńska objęły zaś po jednej trzeciej udziałów w agencji Fenomem.

Adrian Pietraszkiewicz był odpowiedzialny za kreację i produkcję dla klientów agencji, m.in.: Wizz Air, Luksja, Original Source, Carex, Bakoma, Link4, Netia. Był twórcą i autorem kampanii globalnych Wizz Air. Współpracował z copywriterami w 26 krajach, przeprowadzając między innymi rebranding Wizz Air, integrujący kampanie telewizyjne, radiowe, prasowe, outdoorowe i internetowe w całej Europie. Za swoją kampanię w Facebooku, w której w ciągu 6 miesięcy sprzedał 200 000 biletów lotniczych, otrzymał m.in. MIXX Awards oraz Golden Arrow.

Pietraszkiewicz planuje we wrześniu otwarcie nowej inicjatywy reklamowej, integrującej media online i offline w celu generowania sprzedaży.