M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowi dyrektorzy kreatywni w Ogilvy & Mather

Katarzyna Kacprzak | 22 lipca 2016, 06:00

Potwierdziły się nasze wczorajsze doniesienia - Tytus Klepacz i Maciej Twardowski rozpoczną pracę w agencji 1 listopada br.

od lewej: Tytus Klepacz, Maciej Twardowski
od lewej: Tytus Klepacz, Maciej Twardowski
Z dniem 1 listopada 2016 duet kreatywny Tytus Klepacz i Maciej Twardowski rozpoczynają pracę w Ogilvy & Mather. Na stanowisku dyrektorów kreatywnych przejmą obowiązki Macieja Maraska, o czym informowaliśmy we wczorajszym wydaniu MMP24.

Przez ostatnie trzy lata Maciej Twardowski i Tytus Klepacz pracowali razem w DDB & Tribal, gdzie przede wszystkim byli odpowiedzialni za całościową komunikację McDonald’s i PZU. Współtworzyli platformę #mamsmakanamaka. Z Marcinem Dorocińskim pomagali powołać do życia Niestraszki. Dla Polskich Linii Lotniczych przygotowali akcję #KISSaLOT, dzięki której LOT jako pierwsza polska marka zdobył nagrodę Facebook Awards.

Wcześniej, pracując jeszcze osobno, tworzyli dla PKO format "Szymon na krańcach świata" oraz kompleksową komunikację napoju Tiger. Ponadto pracowali dla takich marek jak: T-Mobile, Ford, Kasztelan, Johnson & Johnson, Maspex, Warka, Okocim, Danone, Żywiec Zdrój, Millennium Bank, Canal+, Samsung, Polsat, Simplus czy Škoda. Ich prace otrzymały ponad 120 nagród za kreację, warsztat i efektywność. W samym sezonie 2015/2016 zdobyli wspólnie 27 nagród KTR, 3 Effie, Lwa w Cannes, Złoto i Best od EMEA Region Award na Facebook Awards oraz wiele innych.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,