Celem kampanii wspierającej sprzedaż chłodziarkozamrażarek jest komunikacja trzech najważniejszych cech technologii, w które wyposażono urządzenia Samsung.
Hasło: „Więcej miejsca, więcej świeżości” ma nawiązywać do większej pojemności, dłuższej przydatności produktów oraz wygody użytkownika technologii, jaką proponuje Samsung.
Działania marketingowe będą prowadzone m.in. w radiu, internecie (w tym kanałach społecznościowych), OOH, prasie oraz punktach sprzedaży. Wykorzystany zostanie również szeroki wachlarz narzędzi promocyjnych. Na okres wakacyjny zaplanowano m.in. emisję spotów w najpopularniejszych stacjach radiowych, reklamy zewnętrzne zlokalizowane przy sklepach partnerów, a także internetowe akcje specjalne i konkursy dla konsumentów. Kampania zostanie wsparta działaniami PR, w których nacisk położony zostanie na obecność w mediach kulinarnych, wnętrzarskich i kobiecych.
Media kupuje dom mediowy Starcom. Za kreację odpowiadają agencje Leo Burnett i Cheil.