Zagranica

Ludzie naśladują zwierzęta w reklamie płatków

Marka Tiny Toast startuje z kampanią w Anglii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6dmHZeXpdn4%22%7D
Marka z portfolio General Mills Tiny Toast wystartowała w Wielkiej Brytanii z surrealistyczną kampanią. Koncept kreatywny odwraca role zwierzęce i ludzkie – to ludzie w reklamach są karmieni przez zwierzęta. Marka w kampanii podkreśla, że ofertę dla klientów udoskonala od 15 lat. Za kreację odpowiada agencja Walrus.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgTFerww9JYk%22%7D
Jeden ze sloganów promujących markę w kampanii mówi o tym, że ludzie nie mogą się produktowi oprzeć. Kampania będzie miała odsłony w internecie: w mediach społecznościowych (Snapchat, Instagram, Tumblr, YouTube i Spotify).

(AdWeek)