Kraj

RMF koryguje jesienne cenniki reklamowe

Grupa publikuje cenniki swoich produktów obowiązujące w okresie od 29 sierpnia br. do 1 stycznia 2017 r.

W II kwartale 2016 r. stacja RMF FM zanotowała udział w czasie słuchania na poziomie 25,4 proc. Oznacza to, że poprawiła swój wynik w stosunku do analogicznej fali z ubiegłego roku o 5,1 proc., a w stosunku do I kwartału br. o 6,3 proc.

Średnia cena rate card RMF FM w cenniku jesiennym została skorygowana o +3,7 proc. i zmieni się z 9613 zł na 9972 zł. Ceny sieci RMF Maxxx i RMF Classic pozostały na obecnym poziomie.

W związku ze zmianą cen RMF FM zmodyfikowane proporcjonalnie zostały cenniki pakietów RMF 3D, RMF na Maxxxa, RMF z Klasą oraz Power FM (odpowiednio o 2,8 proc., 3,0 proc., 3,6 proc. oraz 2,2 proc.).

Sieć RMF Maxxx oraz pakiety RMF 3D, RMF na Maxxxa i Power FM zostają uzupełnione o krakowską Radiofonię, studencką stację wspieraną przez Grupą RMF. Dodatkowo RMF Classic pozyskał nową częstotliwość w Płocku.

– Zmiana cen w RMF FM jest niższa niż wzrost słuchalności. Jesteśmy dobrze przygotowani na jesień, kiedy to większość reklamodawców cechuje wzmożona aktywność reklamowa – mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.