Kraj

Biuro Podróży Reklamy zrealizuje nowe kampanie produktowe dla Oxfordu

Hamelin Polska, właściciel marki Oxford, kontynuuje współpracę z Biurem Podróży Reklamy.

Biuro Podróży Reklamy zrealizuje nowe kampanie produktowe dla Oxfordu
Pierwsza kampania pod nazwą “Be Cool At School” rusza 1 sierpnia. Akcja zostanie skierowana do dzieci i młodzieży w wieku szkolnym, a promowanym produktem będą zeszyty Oxford. Następnie 17 września wystartuje drugi projekt, który będzie skierowany do studentów – promocja dotyczyć będzie produktu: kołonotatnik marki Oxford oraz aplikacji mobilnej: Sos Notes, która będzie dostępna we wszystkich sklepach App Store oraz Google Play.

W trakcie trwania kampanii zostaną przeprowadzone konkursy za pośrednictwem kanału Facebook. Dla laureatów producent przygotował nagrody rzeczowe.

Biuro Podróży Reklamy odpowiedzialne będzie za kreację bannerów i zakup mediów w internecie. W kampanii zostaną wykorzystane takie media, jak: SEM, GDN, remarketing, mobile marketing oraz social media marketing. Agencja będzie odpowiadać również za prowadzenie i moderację profilu Oxford w Facebooku.