Alior Bank prowadzi kampanię promującą pożyczki gotówkowe. Osobom z dobrą historią kredytową, które zdecydują się przenieść pożyczkę z innego banku lub wziąć w Aliorze nową, bank obiecuje obniżenie oprocentowania o 30 proc. wobec wyjściowej (bazowej) wartości.
Jako dobrą historię kredytową Alior Bank uznaje co najmniej dwunastomiesięczny okres terminowych spłat rat pożyczki w innym banku lub okres maksymalnie sześciu miesięcy od spłaty (terminowej) poprzedniej pożyczki.
Taki klient – jak obiecuje bank – “na dzień dobry” otrzyma ofertę z oprocentowaniem o 30 proc. niższym niż dotychczasowe (lub poprzednie). Oprócz tego po każdym z kolejnych trzech lat otrzyma kolejne zniżki po 10 proc. Po czterech latach może liczyć na obniżenie oprocentowania pożyczki o 60 proc.
Alior chwali się, że jest to nowy w rodzimej branży model zniżek pożyczkowych, dla którego inspiracją były zniżki w ubezpieczeniach komunikacyjnych dla bezszkodowych kierowców.
Tę ofertę bank promuje w kampanii reklamowej, o której pisaliśmy w MMP24 19 lipca br., a którą przygotowały: agencja PZL (reżyseria spotu: Kot Przybora), studio Film Produkcja (produkcja), studio Televisor (postprodukcja) oraz dom mediowy Maxus.