Kraj

Alior Bank z nowatorskim systemem zniżek dla pożyczkobiorców

Bank wprowadził i reklamuje nowy na rynku model zniżek pożyczkowych, wzorowany na zniżkach dla bezszkodowych kierowców.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJ0ERu8hiGeQ%22%7D
Alior Bank prowadzi kampanię promującą pożyczki gotówkowe. Osobom z dobrą historią kredytową, które zdecydują się przenieść pożyczkę z innego banku lub wziąć w Aliorze nową, bank obiecuje obniżenie oprocentowania o 30 proc. wobec wyjściowej (bazowej) wartości.

Jako dobrą historię kredytową Alior Bank uznaje co najmniej dwunastomiesięczny okres terminowych spłat rat pożyczki w innym banku lub okres maksymalnie sześciu miesięcy od spłaty (terminowej) poprzedniej pożyczki.

Taki klient – jak obiecuje bank – “na dzień dobry” otrzyma ofertę z oprocentowaniem o 30 proc. niższym niż dotychczasowe (lub poprzednie). Oprócz tego po każdym z kolejnych trzech lat otrzyma kolejne zniżki po 10 proc. Po czterech latach może liczyć na obniżenie oprocentowania pożyczki o 60 proc.

Alior chwali się, że jest to nowy w rodzimej branży model zniżek pożyczkowych, dla którego inspiracją były zniżki w ubezpieczeniach komunikacyjnych dla bezszkodowych kierowców.

Tę ofertę bank promuje w kampanii reklamowej, o której pisaliśmy w MMP24 19 lipca br., a którą przygotowały: agencja PZL (reżyseria spotu: Kot Przybora), studio Film Produkcja (produkcja), studio Televisor (postprodukcja) oraz dom mediowy Maxus.