Marka Dove z portfolio Unilevera wystartowała z nową odsłoną swojej kampanii o pięknie. Tym razem w centrum znajdują się postaci zawodniczek lekkoatletycznych i narracja, jaka w mediach towarzyszy ich występom. Marka przywołuje autentyczne wpisy z pomniejszych mediów, które zamiast opisywać styl zawodniczek – skupiają się na ich fizyczności i nie stronią od seksistowskich komentarzy. Dove w imieniu zawodniczek zwraca się do mediów z prośbą o zmianę narracji.
Jedną z bohaterek kampanii jest gimnastyczka Shawn Johnson. Kampania realizowana jest we współpracy z agencją Razorfish. Działaniom będą towarzyszyły emisje krótkich spotów na interaktywnych billboardach w Nowym jorku, Los Angeles i Toronto. Marka zachęca również użytkowniczki social mediów, żeby wszystkie uwłaczające treści oznaczały hashtagiem #MyBeautyMySay i apelowały o zmianę medialnej narracji.
(AdWeek)